Imeline aju ja merekollageen


Kas merekollageen on ainult ilutoode või hoopis peidab endas ka kasusid meie vaimsele tervisele? Vaatame seda selles postituses lähemalt.


Ajus olevad neurotransmitterid ehk virgatsained vastutavad meie energiataseme, mälestuste, meeleolu, õppimisvõime ja muu eest. Kui need neurotransmitterid on tasakaalust väljas, ei saa meie aju funktsioneerida ja meie heaolu on ohus. Kuidas toetade nende neurotransmitterite parimat funktsioneerimist?


See ei ole saladus, et meie kesknärvisüsteem vajab piisavaks toimimiseks mitmeid erinevaid toitaineid, mineraale ja vitamiine. Kuid eriliselt olulised on ajutervise seisukohalt aminohapped, mida leidub valgurikastes toitudes ja üllatus-üllatus.............rikkalikult MEREKOLLAGEENIS.


Aminohappeid nagu trüptofaan, türosiin, histidiin ja arginiin kasutab aju erinevate neurotransmitterite ja neuromodulaatorite sünteesiks. Türosiini, histidiini ja arginiini sisaldab Col Du Marine merekollageen rikkalikult.


Aminohapped toimivad nii neurotransmitteritena kui ka aitavad stabiliseerida neurotransmitterite taset, muutes need aju ja vaimse tervise jaoks oluliseks toitumisteraapiaks. Teadlased rakendavad aminohappeteraapiat ka traumaatilise ajukahjustuse korral. Tõepoolest, aminohapetel on meie aju ja muus funktsioonis ülioluline roll.


Uurime, kuidas täpsemalt, kuidas merekollageen meie ajutervist toetab. Muide, lisaks neile kolmele aminohappele, mis on toodud eelpool, sisaldab merekollageen veel 16 erinevat aminohapet, mis toetavad meie kehas paljusid erinevaid protsesse – rohkem nende rolli kohta saate lugeda sellest postitusest.


Türosiin


Üks aminohape, mida nimetatakse türosiiniks ning mida leidub Col Du Marine merekollageenis, mängib dopamiini tootmisel kriitilist rolli. Teatavasti on just virgatsaine dopamiin see, mis mõjutab meie motivatsiooni, tuju, mälu ja tähelepanuvõimet. Kes ei sooviks neid omadusi parandada? Nagu tuleb välja on see imelihtne, kui lisate oma hommikukohvile kõigest 5g merekollageeni, olete enda keha varustanud juba 40mg türosiiniga.


Uuringud näitavad, et türosiini ja fenüülalaniini koguse suurendamine toidus võib tõsta dopamiini taset ajus, mis võib soodustada sügavat mõtlemist ja parandada mälu

Nii türosiini kui ka fenüülalaniini leidub looduslikult valgurikastes toitudes, nagu kalkuniliha, veiseliha, munad, piimatooted, soja ja kaunviljad ning nagu eelpool mainitud – Col Du Marine merekollageenis.


Aga lisaks dopamiini tootmisele, aitab türosiin toota mitmeid olulisi aineid, sealhulgas:

  • Adrenaliin ja noradrenaliin: need hormoonid vastutavad stressirohketele olukordadele reageerimise eest. Nad valmistavad keha ette "võitlema" või "põgenema" tajutava rünnaku või kahju eest

  • Kilpnäärmehormoonid: kilpnäärmehormoone toodab kilpnääre ja need vastutavad peamiselt ainevahetuse reguleerimise eest

  • Melaniin: see pigment annab teie nahale, juustele ja silmadele nende värvi. Tumeda nahaga inimestel on nahas rohkem melaniini kui heledanahalistel.


Niisiis, kas kollageen võib meie vaimset heaolu parandada?

Igapäevane merekollageeni tarbimine võib parandada meie aju üldist tervist. Uuringud on samuti näidanud et kollageen võib parandada kognitiivset funktsiooni. See tähendab, et kollageen võib parandada teie võimet täita põhiülesandeid, nagu mõtlemine, õppimine, meeldejätmine, probleemide lahendamine, otsuste tegemine ja keskendumine.

Kollageenil on sageli leitud paranenud tuju eeliseid. Parem ja õnnelikum enesetunne suurendab vaimset heaolu. Tänu mitmekülgsele aminohapete profiilile, on leitud, et merekollageenilisanditel võib olla märkimisväärne mõju vaimse tervise paranemisele. Paljud kollageenilisandite fännid teatavad merekollageeni võtmisel ka paremast unekvaliteedist. Kollageen on rikas aminohape glütsiini poolest ja on näidatud, et see asendamatu aminohape vähendab keha sisetemperatuuri ja pärsib lihaste aktiivsust REM-une ajal. Seetõttu võib see võimaldada teil paremini magada ja ärgata oluliselt värskemana. Col Du marine merekollageeni 5g annuses on glütsiini tervenisti 1045mg! Aga kui kaua kulub siis kollageenilisandite toimimiseks? Paljud aruanded näitavad, et kollageeni kasulikkuse mõistmiseks ja tunnetamiseks võib kuluda neli kuni kuus nädalat, seega on see pikaajaline lahendus. Parim viis kollageeni saamiseks on võtta igapäevaselt merekollageeni toidulisand. See mitte ainult ei paranda teie vaimset tervist, vaid pakub ka hulgaliselt muid eeliseid, võimaldades meil hea välja näha ja end suurepäraselt tunda. Muidugi annab hea väljanägemine ja enesekindel enesetunne lisatõuke ka vaimsele tervisele!


Mis muud, kui TERVISEKS!